هوالله

بی حجابانه درآ از در کاشانه ما که کسی نیست به جز درد تو در خانه ما

هوالله

بی حجابانه درآ از در کاشانه ما که کسی نیست به جز درد تو در خانه ما

جسم خاک از عشق بر افلاک شد کوه در رقص آمد و چالاک شد

 

 

مگر علی ابن ابیطالب(ع) نمی دانست که در محراب کشته خواهد شد؟ پس چرا عجله کرد که زودتر به مسجد برود؟ و چنانکه نوشته اند دشمن خود را خودش از خواب بیدار نماید؟ چقدر علاقه مند بود که این َعالم خاکی را هر چه زودتر ترک گوید و به جمال معشوق بپیوندد.جز قوه عشق آیا نیروی دیگری می توانست کار به این بزرگی را به  انجام رساند؟

یا اینکه حسین ابن علی(ع) مگر نمی دانست که در کربلا کشته خواهد شد؟ پس چرا وقتیکه دید تنهاست٬ در میان آن لشکر انبوه دشمن٬ با دشمن صلح نکرد؟ مگر در اینجا عقل به صلح کردن فتوا نمی داد؟

تمام این چراها در لغت عشق از بین میرود و عقل عاجز می ماند. وقتیکه عشق آتش به جان عاشق زد جز معشوق هیچ چیز دیگر در نظرش مجسم نمی شود٬ با عجله تمام می خواهد به وصال معشوق نائل آید.

 محو شدن در انوار معشوق برای عاشق وصال است و بس

 

 

 

نظرات 4 + ارسال نظر
گناباد۱۱۰ دوشنبه 20 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 09:42 ب.ظ http://gonabad110.com

سلام
یا فیلمهای از دراویش گنابادی به روز شدم
یا علی مدد

گناباد۱۱۰ پنج‌شنبه 23 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 07:15 ب.ظ http://gonabad110.com

سلام

با آیا فرقه نعمت اللهی گنابادی, ریشه در تشیع دارند؟

در باری مذهب شاه نعمت الله ولی از کتاب میراث تصوف

به روز شدم

یا علی مدد

مولودنور شنبه 25 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 02:52 ق.ظ http://hearttoheart.persianblog.com

سلام دوست عزیز
بیا ببین که چه طوری تو دام این انرژی درمان بزرگ که شیاد از آب در اومد افتادم

عاشق سه‌شنبه 28 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 07:34 ب.ظ http://aasheghe_eshgh.persianblog.com

هوالله - یا الله یا هو
کلی از چیزایی که تو وبلاگت نوشتی کیفور شدم.
چه بخوایی و چه نخوای لینکت میکنم. شوخی کردم اجازه میدهی لینکت کنم؟
الهی یا نور مرا در انوار عشقت محو کن. تا نشان از من باشد به تو نخواهم پیوست.
راستی میدانی که در آخرالزمان پیامبران - حضرت علی (ع) و امام حسین (ع) به زمین باز میگردند؟
شیعه با عنوان <رجعت> نام برده میشه.پیشنهاد میکنم که در اینترنت با عنوان رجعت جستجو کنی.مطلب جالبیه.

حتما سری به من بزن.یادداشت جدیدم در مورد <سوء استفاده از نام خداوند> است.

تا بعد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد