هوالله

بی حجابانه درآ از در کاشانه ما که کسی نیست به جز درد تو در خانه ما

هوالله

بی حجابانه درآ از در کاشانه ما که کسی نیست به جز درد تو در خانه ما

با سلام خدمت دوستان.

ببخشید اگر کمی تاخیر در به روز کردن وبلاگ هست. به امید خدا به زودی با نوشته ای جدید در خدمتتان هستیم.

یکی از دوستان مدتی پیش در قسمت نظرات خواستند که بهشون ایمیل بزنم ٬ ولی متاسفانه آدرسی که وارد کردن اشتباه است. از این دوست خواهشمندم اگر امکان داره آدرس صحیح خود را در قسمت نظرات بنویسند یا اگر زحمتی نیست به این آدرس:    motrebedel_2006@yahoo.com  یک میل بزنند.   

حق یارتون عزیزان

یا علی 

                         

نظرات 5 + ارسال نظر
خاک پای مولا دوشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 08:22 ب.ظ


یاهو
سلام خوب هستیند انشالله .من همونیم که ادرس ایمیلم رودرست ننوشته بودم. ازاون موقع هم نیومده بودم برای دیدن وبلاگتون.حالاکه اومدم واین قسمت روخوندم .خوشحال شدم ازاینکه به خواسته من ارج دادیدمن ایمیلم روبرای شمامینویسم خودمم سعی میکنم براتون ایمیل بزنم امااگر نتونستم میل بزنم خوشحال میشم اگرشمامیل بزنیند.
ازشما بسیاربسیارممنونم اگه میشه تومیل راجب سیدخلیل هم برام بگین میخوام ببینم اخه شماایشون رو ازکجامیشناسین که شعرتابه کجامیبرداین دل مراروازایشون تووبلاگتون نوشتین.
درضمن من بگم که خودم ازطایفه های سیدخلیل هستم.
باتشکر ممنونم
حق نگهدارتون

خاک پای مولا دوشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 08:26 ب.ظ

سلام دوباره ببخشین ایمیل رو بالابازم فراموش کرده بودم بنویسم دوباره مزاحم شدم ونوشتم.ببخشیند اگه زحمتتون میدم.
مطالب وبلاگتون بینهایت زیبابودن.
ممنون وحق نگهدارتون

شکوفه سه‌شنبه 10 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 12:20 ق.ظ http://haramedelam.blogsky.com

سلام ...

ایام سوگواری سید و سالار شهیدان امام حسین (ع) و

حضرت اباالفضل (ع) رو به شما و همه شیعیان و عاشقان

تسلیت می گویم ...

التماس دعا ...

در پناه حق

زندگی سه‌شنبه 10 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 10:24 ب.ظ http://www.zendegi65.blogfa.com/

سلام دوست عزیز من ویادتون میاد من همون خاک پای مولاهستم.از بابت ایمیلی که زدیند ممنونم.هرجااین شادوسلامت وسرزنده ودرپناه حق باشیند.
هیچ اگر سایه پذیرد ماهمان سایه هیچجیم.

ساره چهارشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 04:57 ب.ظ http://kharabe2162.persianblog.com

منتظر نوشته جدیدتون میمونم ... ولی به روزم ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد